Az eredeti márciusi zárást egy hónappal meghosszabbítva végül április 30-án zárult le az idei Diákolimpia GameTime játék.
A Magyar Diáksport Szövetség által szervezett online játék végére 10 sportágban hirdettek győzteseket, hiszen a márciusi digitális oktatás bevezetésekor a JUMP! és DANCE! kategóriákkal bővítették a mozgástárat.
A különböző sportágakban válogatott kiválóságok ösztönözték mozgásra a 2006 és 2010 között született gyerekeket különböző ügyességi feladatok, úgynevezett kihívások formájában. Az asztaliteniszt – csakúgy, mint 2020-ban – Majoros Bence képviselte, aki márciusban olimpiai kvótát szerzett, ezzel még inkább motiválhatta a pingpongos gyakorlatok elvégzésére a részt vevő fiatalokat.
A Diákolimpia GameTime játék elérte célját, hiszen a 2020-as résztvevőket jócskán felülmúlva 4452 játékos vett részt a „versenyben”, akik összesen 25 720 videót töltöttek fel. Ez alatt a néhány hónap alatt sajnos elég kevés mozgáslehetőségük akadt a gyerekeknek, ezért külön öröm, hogy ennyien belevágtak a kihívások teljesítésébe, és sikerült ilyen sok diákot megmozgatni.
Az összesített ranglistát ide kattintva lehet megtekinteni.
Ez a weboldal sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Néhány elengedhetetlen a webhely működéséhez, míg mások segítenek elemezni és javítani a felhasználói élményt. Kérjük, tekintse át lehetőségeit, és válasszon.
Ha 16 évesnél fiatalabb, kérjük, győződjön meg arról, hogy szülője vagy gyámja beleegyezését adta, a nem alapvető sütik használatához.
A beállításait bármikor módosíthatja, a további információkért az adatkezelésről, kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat. Beállításait később módosíthatja megváltoztathatja.
Ne feledje, hogy ha bizonyos típusú sütik, vagy szolgáltatások letiltása mellett dönt, az befolyásolhatja a webhely által nyújtott élményét és az általunk kínált szolgáltatásokat.
Néhány szükséges erőforrást blokkolva lett, ami hatással lehet a harmadik féltől származó szolgáltatásokra és befolyásolhatja az oldal működését.