Az eredeti márciusi zárást egy hónappal meghosszabbítva végül április 30-án zárult le az idei Diákolimpia GameTime játék.
A Magyar Diáksport Szövetség által szervezett online játék végére 10 sportágban hirdettek győzteseket, hiszen a márciusi digitális oktatás bevezetésekor a JUMP! és DANCE! kategóriákkal bővítették a mozgástárat.
A különböző sportágakban válogatott kiválóságok ösztönözték mozgásra a 2006 és 2010 között született gyerekeket különböző ügyességi feladatok, úgynevezett kihívások formájában. Az asztaliteniszt – csakúgy, mint 2020-ban – Majoros Bence képviselte, aki márciusban olimpiai kvótát szerzett, ezzel még inkább motiválhatta a pingpongos gyakorlatok elvégzésére a részt vevő fiatalokat.
A Diákolimpia GameTime játék elérte célját, hiszen a 2020-as résztvevőket jócskán felülmúlva 4452 játékos vett részt a „versenyben”, akik összesen 25 720 videót töltöttek fel. Ez alatt a néhány hónap alatt sajnos elég kevés mozgáslehetőségük akadt a gyerekeknek, ezért külön öröm, hogy ennyien belevágtak a kihívások teljesítésébe, és sikerült ilyen sok diákot megmozgatni.
Az összesített ranglistát ide kattintva lehet megtekinteni.